Gunad Bom | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunad Bom

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199185915045/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Stridh

Vad är ditt discord namn? BamseTrams#5147

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunad Gulani. Gunad är 26 år gammal.
När gunad var 12 år kom han till sverige som invandrare eftersom hans pappa hade dött i krig i hans hemalnd. När han kom till sverige så försökte han hitta vänner men det gick inte så bra eftersom Gunad var ny anländ och inte kunde bra svenska, Han gick inte heller till skolan eftersom han blev mobbad för han inte kunde så bra svenska. Men sen efter ett tag fick han en mobil från sin mamma som hade börjat jobba, där han kunde ha sociala medier och där skaffade han många online kompisar som lärde han och prata svenska. Med tiden så blev gunad bättre med svenskan och hittade nya intressen som att veta mer om bilar och bilens delar, Och hur dom fungerar. Gunad har även skaffat några kompisar nu efter ett tag här i sverige, han är oftast med sina 2 kompisar. nån gång i framtiden önskar Gunad att jobba med mekonmen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan bidra med ett bra rpande och ett bra flyt i spelet. Jag kommer få folk att ha en väldigt rolig upplevelse.
Gunad kommer nog också få välldigt många att skratta eftersom att han är rolig. Jag vill också kunna jobba på mitt drömjobb Mekonmen eftersom Gunad gillade läsa om bilar när han var liten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intreserad är att det är många personer som är online när jag ska gå online och att dom som spelar är seriösa. jag blir alltid välldigt glad när jag spelar unive, och jag skrattar mycket när jag spelar det. Jag tycker också att staffen på server gör ett välldigt bra jobb på servern och det blir mycket mer roligare för att dom tar bort dom som inte kör seriöst.

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en kompis, innan det hade jag inte kört så mycket RP men på den här servern fastnade jag välldigt fort för att det var så roligt att spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rp är att jag skulle vilja jobba med Mekonomen då det skulle vara välldigt roligt och intressant, har också hört en välldigt bra grejer om jobbet. Jag skulle välldigt gärna vilja hjälpa andra som behöver hjälp med bilar ifall dom är trasiga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål jag vill uppnå är att bli medlem för att då kan man jobba med flera yrken vilket gör att unive kommer bli roligare och mer intressant server. Jag vill också uppnå en hög nivå på RP, vill också träffa många nya personer som jag kan lära känna.
Jag vill också visa servern för mina vänner så att den växer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, detta är den ända servern jag spelar på.

Godkänd, vidare till intervju
-Discord: Al3x#4440
-Öppen PM
-Aktiv Medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka