Nekad Gummi | Medlem ansökning [GormStorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gummi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? gummi_von

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Linus Persson, 23 år gammal växte upp i en fattig förort där livet alltid var en kamp. Hemmet var fyllt av ekonomiska problem och ständiga konflikter, vilket lämnade Linus känslomässigt försummad. Skolan erbjöd ingen tillflykt; han blev ofta mobbad och kände sig utanför, vilket bidrog till en tidig utveckling av depression.
Tonårens mörker och bristen på stöd ledde honom in på en kriminell bana. Han sökte gemenskap och en känsla av tillhörighet i gänget han gick med i, och där fann han en sorts respekt han aldrig tidigare upplevt. Trots detta är hans liv en ständig kamp mot inre demoner och yttre påtryckningar.
Linus bär på ett allvarligt uttryck i sina ögon, ett tecken på den tuffa uppväxten och de utmaningar han fortsatt möter. Hans yttre är en hård fasad, men bakom den finns en ung man som längtar efter en bättre framtid, även om vägen dit känns oviss

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP för att få servern att gå runt på ett positivt sätt. Bidra till skratt och roliga upplevelser för andra karaktärer.
Jag är även väldigt öppen till nytt folk och kan ta konversationer med dem och få dem att känna sig välkomna och ifall de inte vet vart de ska så kommer jag vägleda dem till rätt ställe.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! Jag förstår alla regler! RDM - Random Death Match = Du dödar nån utan anledning. - VDM = Vehicle Death Match = Du använder ditt fordon som vapen. CopBait = Du försöker fånga polisens uppmärksamhet endsat för biljakter. Fear RP = Du måste värna om ditt liv. Om nån riktar en pistol mot dig, måste du vara rädd, du kan inte bara stå där o säga skjut mig då!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja från andra spel och ville testa på fiveM har spelat förut men de var något år sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka