Nekad Gummi | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gummi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? gummi_von

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär är utspelad i linus persson 2001 06 13 med en tuff upväxt ville bara bli gillad av människor men var svårt att passa in
och med inte många vänner börja han stanna hemma och var deprimerad men efter att linus föräldrar började bråka börja han röra sig mer på gatorna och blev recruiterad till det krimminella livet och sedan dess dealat drugs och gjort andra busigheter och jobbar för att en dag kunna hitta sin väg ut ur der krimminella livet för att försöka må bättre

Vad kan du bidra med till serverns RP? bättre RP och faktistk RP och inget lalande försöka få bort lalare som inte kan spela rp seriöst och bara förbättra community

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du gör så mycket du kan för att den andra personen ska få det bästa

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag läste igenom dom de första jag gjorde eftersom jag inte viste till hundra hur man spelade FiveM så jag fick lära mig vad VDM RDM och copbait och annat så jag förstod

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja från andra spel och ville testa på fiveM har spelat förut men de var något år sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej känner mig rätt klar sagt

Nekad.
Anledning:
utveckla din ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka