Accepterad Gulu | Ban Överklagan[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gulu

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199039391557/

Ditt Hex-ID: 110000140522745

Vad är din discord tagg? cocaina#4408

Vem var det som bannade dig? det står inte vem som banna mig

Hur lång tid var din ban? två dagars ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde för snabbt på motorvägen men det va inte meningen o kör snabbt , jag vet inte vad snabbt är om det 300+ eller 400+ men jag körde 320, jag förstår att jag borde inte köra snabbt men det va alltid samma jag kör och det på grund av det jag tror dem valde och banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några vänner åkte tsm från trygghansa till sjukhuset och därifrån åkte vi genom stan mot motorvägen då börja jag köra snabbt och åkte direkt mot där man tillverkar LSA på vägen tbx var jag tvungen och reperera bilen så vi stannade bredvid ikea ,så fort jag klev ut bilen och försökte laga denm blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var ett felaktig ban , på grund avv när jag körde från sjukhuset till torget då åkte jag inte så snabbt och när jag kom fram till motorvägen då börja jag köra lite snabbare och va jag vet hastigheten jag körde på motorvägen var inte så snabbt , så det därför jag tycker att det va ett felaktig ban , i mitt ban står det att jag körde för snabbt men det gjorde jag inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev inte bannad tidigare för det första gången jag börja spela i unive , har börjat från mars månaden och har ej blivit banna från dess men det står att jag har varit bannad tre gånger tidigare , men inget i dem senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att börja köra mer försiktig och ha mer koll ,inte köra snabbt där man inte ska , veta alla regler när det kommer till hastigheter på olika platser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig att följa reglerna och veta alla regler så jag inte blir bannad igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Tänk på hur snabbt du kör i stan... Det handlar inte om hur snabbt du körde på motrovägen, du kan inte trycka 380 i stan. Sunt förnuft.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka