Nekad Gultand | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lallish_0259

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? baagaarn

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludwig Berg och är född 1998 han har haft en väldigt jobbig uppväxt då han förlorade sin pappa i ung ålder och då behövt anstränga sig för att kunna försörja familjen han bodde med sin mamma och sin syster. Ludwig behövde jämt jobba för att få in en bra ekonomi till familjen och hade nästan ingen fram tid. Men när han väll hade framtid så spelade han en hel del fotboll för att försöka få sina drömmar att komma till verklighet sina drömmar och de var då fotbollsproffs. Han tränade hela tiden när han inte var tvungen att arbeta men sedan en dag så skadade han sig och bröt benet det förändrade honom helt. Han slutade med fotbollen och satsade på hur han skulle tjäna pengar och nu har han och hans familj lämnat gamla staden och flytttat till valon och inväntar mycket nya saker samt stora planer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig och positiv upplevelse för servern samt rpn genom att göra roliga och kreativa scenarion samt så kommer jag även att försöka hjälpa nya spelare som kommer till servern så de till exempel inte begår regelbrott jag kommer också Rapportera in när jag ser ett regelbrott osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är att man ska spela så att båda ska vinna i ett scenario som man ska spela så att båda har kul för man ska inte köra för bara makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, Rdm och Vdm är: När man dödar någon utananledning och Om man använder sitt fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag varit medlem på unive innan och väldigt många servrar men är inte delaktig i nån av dom just nu har valt att gå tillbaka till unive då jag saknar denna otroliga rpn!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte!

Tillbaka