Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gfjuregjeriun/
Ditt Hex-ID: 1100001163db750
Vad är din discord tagg? SN#9466
Vem var det som bannade dig? Retarden
Hur lång tid var din ban? 25 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, Powergaming, fearrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade med några personer i väldigt hög hastighet. Dom flög ut ur rutan och hade troligen dött i verkligheten men dom ställde sig upp som att inget hade hänt medans jag rpa skadad. Sedan kom han fram till min bil och började bråka med mig, då gick jag ur bilen och så puttade han mig och slog mig så jag slog tillbaka. Det skulle inte jag kalla rdm. Sedan skjuter hans polare mot mig och jag var tvungen att försöka slå honom annars hade jag dött. Jag skulle säga att det är fearrp att inte slå han i det lägen när han skjuter för att döda mig men han träffade inte ett skott. Sedan kom den tredje tjejen och slog mig en gång men jag lyckades ställa mig upp igen och sedan slå ner henne också.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban. För det är inte RDM att slå tillbaka när någon annan slår mig först det är självförsvar. Det är inte powergaming häller för jag blev inte träffad av något pistolskott och att bli slagen klarar man av i sådana situationer i verkligheten på grund av allt adrenalin man får. Fearrp skulle jag inte häller säga att det var för när han skjuter för att döda kan jag ju inte stå och låta han skjuta mig det hade ingen gjort i hela världen. Dessutom så träffade han inget så jag måste ju kämpa för mitt liv annars skulle jag säga att det är fearrp.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte krockat med bilen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001163db750
Vad är din discord tagg? SN#9466
Vem var det som bannade dig? Retarden
Hur lång tid var din ban? 25 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, Powergaming, fearrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade med några personer i väldigt hög hastighet. Dom flög ut ur rutan och hade troligen dött i verkligheten men dom ställde sig upp som att inget hade hänt medans jag rpa skadad. Sedan kom han fram till min bil och började bråka med mig, då gick jag ur bilen och så puttade han mig och slog mig så jag slog tillbaka. Det skulle inte jag kalla rdm. Sedan skjuter hans polare mot mig och jag var tvungen att försöka slå honom annars hade jag dött. Jag skulle säga att det är fearrp att inte slå han i det lägen när han skjuter för att döda mig men han träffade inte ett skott. Sedan kom den tredje tjejen och slog mig en gång men jag lyckades ställa mig upp igen och sedan slå ner henne också.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban. För det är inte RDM att slå tillbaka när någon annan slår mig först det är självförsvar. Det är inte powergaming häller för jag blev inte träffad av något pistolskott och att bli slagen klarar man av i sådana situationer i verkligheten på grund av allt adrenalin man får. Fearrp skulle jag inte häller säga att det var för när han skjuter för att döda kan jag ju inte stå och låta han skjuta mig det hade ingen gjort i hela världen. Dessutom så träffade han inget så jag måste ju kämpa för mitt liv annars skulle jag säga att det är fearrp.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte krockat med bilen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja