Nekad Gullbert | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gullbert

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gfjuregjeriun/

Ditt Hex-ID: 1100001163db750

Vad är din discord tagg? SN#9466

Vem var det som bannade dig? Retarden

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, Powergaming, fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade med några personer i väldigt hög hastighet. Dom flög ut ur rutan och hade troligen dött i verkligheten men dom ställde sig upp som att inget hade hänt medans jag rpa skadad. Sedan kom han fram till min bil och började bråka med mig, då gick jag ur bilen och så puttade han mig och slog mig så jag slog tillbaka. Det skulle inte jag kalla rdm. Sedan skjuter hans polare mot mig och jag var tvungen att försöka slå honom annars hade jag dött. Jag skulle säga att det är fearrp att inte slå han i det lägen när han skjuter för att döda mig men han träffade inte ett skott. Sedan kom den tredje tjejen och slog mig en gång men jag lyckades ställa mig upp igen och sedan slå ner henne också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban. För det är inte RDM att slå tillbaka när någon annan slår mig först det är självförsvar. Det är inte powergaming häller för jag blev inte träffad av något pistolskott och att bli slagen klarar man av i sådana situationer i verkligheten på grund av allt adrenalin man får. Fearrp skulle jag inte häller säga att det var för när han skjuter för att döda kan jag ju inte stå och låta han skjuta mig det hade ingen gjort i hela världen. Dessutom så träffade han inget så jag måste ju kämpa för mitt liv annars skulle jag säga att det är fearrp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte krockat med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja
 
Varför är det den som banna mig som ska bedöma detta. Troligen är han för själv god för att acceptera att han hade fel så då är det inte ens någon ide att försöka få unban.
 
Varför är det den som banna mig som ska bedöma detta. Troligen är han för själv god för att acceptera att han hade fel så då är det inte ens någon ide att försöka få unban.
Eftersom du påstår att bannen var felaktig och jag inte deltog i scenariot så behöver den staff som bannade dig bedöma situationen.
 
Eftersom du påstår att bannen var felaktig och jag inte deltog i scenariot så behöver den staff som bannade dig bedöma situationen.
Det är riktigt konstigt för han hade fel när han såg scenariot så varför skulle han ändra sig nu? Ni borde kolla bättre på vad som händer för att det är jobbigt att jag ska bli bannad för att han inte vet hur RP funkar.
 
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Du kan ju inte slå ner en person som har skjutit på dig och håller en gun mot dig. har sett klipp på allt. Sen att du säger att jag inte vet hur RP fungerar så kanske du borde kolla på hur du RP:ar för det är absolut inte bra RP!
 
Sen så kan du ju inte acceptera att du har gjort fel. tänk om och skriv en ny banöverklagan och hoppa inte på staffs så blir det flesta unbannad! hjälper inte att du sitter här med attityd.
 
Som jag sa du är för självgod för att acceptera att du hade fel. Sedan skrev jag att personen inte träffade ett skott och om han skjuter för att döda en så måste man rpa för sitt liv vilket i det läget var att försöka slå honom. Sedan att det var RDM är helt sjukt för att dom slog mig först. Powergaming när dom flyger ut ur bilen när vi krockar i 200 km/h men det skiter du i?
 
Tillbaka
Top