Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gmnfrutehbnt8y/
Ditt Hex-ID: 1100001163db750
Vad är din discord tagg? NS#9466
Vem var det som bannade dig? Memmo
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde förbi sjukhuset och då var det en massa polisbilar som stod där men jag körde bara förbi. Och en polis sprang mot mig men jag tänkte inte på det och körde vidare lite långsamt men ingen hängde efter mig och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban för jag försökte verkligen inte få poliserna efter mig jag ville bara köra förbi och ingen polis sa något till mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen stannad men det är också konstigt för det finns ingen trafikregel som säger att man ska stanna om man ser en polisbil om dem inte ger något tecken.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001163db750
Vad är din discord tagg? NS#9466
Vem var det som bannade dig? Memmo
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde förbi sjukhuset och då var det en massa polisbilar som stod där men jag körde bara förbi. Och en polis sprang mot mig men jag tänkte inte på det och körde vidare lite långsamt men ingen hängde efter mig och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban för jag försökte verkligen inte få poliserna efter mig jag ville bara köra förbi och ingen polis sa något till mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen stannad men det är också konstigt för det finns ingen trafikregel som säger att man ska stanna om man ser en polisbil om dem inte ger något tecken.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja