Accepterad Gullan Guldiss | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gullan Guldiss

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? guldiss

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag kommer rollspela heter Ove Ollsson, han är 20 år gammal och bor i Sverige. Ända sedan han har varit liten har han varit ganska dum eftersom att han blev tappad ett flertal gånger, därför gick det inte något vidare för honom i skolan. Ända sedan Ove var barn har han haft drömmar om att skapa ett kompisgäng som han ville döpa till Fruktbusarna. Efter många skolår så hoppade Ove av i 8:an och satsade allt på Fruktbusarna. Trots Oves kämpande gick Fruktbusarna inte något vidare bra, så efter ca 5 års hårt arbete så tänkte Ove lägga ner fruktbusarna, men plötsligt skedde ett mirakel, Ove åkte i sin lilla lila bil på torget och då mötte han en gammal gubbe som skulle förändra hela Oves liv och därmed Fruktbusarna. Gubben hette Tony Start och var 58 år gammal, Ove blev kompis med Tony och dom började att göra en massa brott tillsammans, de lyckades genomföra många brott utan att åka in i fängelset, men de båda var dumma så de åkte också in i fängelset ett flertal gånger ihop. Ungefär 5 månader efter att har blivit vänner berättade Ove om sin idé han hade om fruktbusarna, då blev Tony väldigt nyfiken och vill hjälpa till att starta upp det. Fruktbusarna startades och medlemmar rullade in med hjälp av Tonys kontakter, Tony kom senare med den brillianta idéen att reformera Fruktbusarna till ett aktiebolag, detta för att kunna ta investeringar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att ha en bra social RP förmåga, jag kommer kunna bidra med roliga och minnesvärda scenarion samt att jag kommer att vara extremt aktiv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ha winmentality samt att man inte enbart ska köra ett scenario för att man själv ska vinna något utan att motparten också vinner något på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. VDM, RDM, Copbait mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Tyvärr har jag alldeles för många timmar. Svar Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka