Inaktuell Guleed | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Musti

Vad heter du på discord? Mustibb

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli en MA då jag vill först och främst hjälpa servern att bli större och för att förbättra rpn för nya medlemar som kommer in till vår server. Vad som fick mig alra mest till att bli till en MA är för att jag vill att de nya medlemarna som kommer in till servern får ett gott utryck till servern. Jag vill att dem blir lika sugna att spela Unive som jag blev första gången jag blev medlem i Unive. Jag har också sätt att MA är lite sega med att ta intervjuer och ibland att ta ärenden i forumet och det vill jag ändra och förbättra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill sträva efter att få in många nya medlemmar med bra rp och se till så dem möts på ett välkomnande samt bra sätt. Har alltid haft det lätt att prata med personer är också väldigt social vilket jag skulle säga är en väldigt bra egenskap som MA. Jag är väldigt aktiv i unive både i forumet ig samt dcn. folk som söker till medlem kommer inte behöva vänta länge alls tills dem kan ta deras intervju eller till att deras ansökan blir besvarad. Jag är väldigt rättvis och kommer att ge de som förtjänar ha medlemskap i servern jag spelar få det men då vill jag se att de kan regler och förtjänar det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid man ska bemöta folk med ett gott utryck, vara posetiv samt vara angagerad i det man gör. Man ska kunna ta initsiativ av andra och kunna lyssna på andras åsikter. Man ska se till att personen man pratat med känner att "det här var en trevlig diskution" och det gör så att nya spelare får ett bra perspektiv utav serverns fok. Man ska också vara mogen då det är en viktig punkt i just det här med att bli en MA.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlemskapsansvarig på Unive vill jag göra det tydligt vad ett medlemskap innebär och hur det kan vara givande för våra medlemmar. Jag vill skapa en känsla av samhörighet där alla känner sig välkomna och uppskattade. Mitt mål är att göra medlemskapet enkelt och värdefullt så att medlemmar tydligt ser vad de får ut av sitt engagemang och hur de kan bidra till vår gemenskap. Jag kommer att arbeta för att utveckla aktiviteter och förmåner som verkligen gör skillnad och se till att våra medlemmar känner att de är en del av något större

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemar i Unive ska kunna alla regler utan till, om man inte vet reglerna så kan det förekomma regelbrott vilket kan förtöra för andra som redan kan regler och rpar bra. Så att se till att folk som blir medlemar har koll på reglerna i vår server. en medlem ska också vara mogen och kunna ta egna beslut som kan ledda till att något bra händer eller till och med något dåligt, men det ska dem kunna ta ansvar för och stå för. Tycker att medlemat allmänt borde kunna ta egna beslut utan att skylla på någon annan.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt anvar som MA är att jag håller en bra aktivitet och tar in medlemar så ofta jag bara kan. I skolan så tar jag in genom forumet och sedan när jag är hemma så tar jag in folk när jag e hemma ig. Jag ska kunna se att en spelare kan reglerna och är mogen och klarar av att vara medlem på unive och följer dem kraven hen behöver färatt bli medlem. Jag ska sprida glädje och vara posetiv till nya så dem får ett gott utryck utav servern. Jag ska kunna ha en bra ton och kunna vara social med, vilket jag är. Allmänt ska jag vara aktiv trevlig och social för nya medlemar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv i unive varje dag och här är tiderna jag kommer vara aktiv. Från måndag till fredag så kommer jag vara inne på forumet och kolla ansökningar från 7-8 där efter så har jag skola och när jag är tillbaka så är jag inne i forumet. dcn och servern från 16:00 till 23:00. På helger är jag i princip aktiv hela tiden. vaknar 12:00 och börjar arbete där ifrån till klockan 05:00. I stort sätt så är jag väldigt aktiv och kommer kunna ta in medlemar väldigt ofta.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? längtar att bli MA och till och med att bli en staff i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka