Nekad Gulebajj | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gulebajj

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012648626/

Ditt Hex-ID: 11000013eba16b2

Vad är din discord tagg? Gulebajj#5484

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klaksko

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannade mig för att jag saboterade Unives Discord. Jag vet att jag för cirka ett år sedan saboterade Securitas dc pga jag blev perm bannad för att tagit ut 8 mijoner ifrån Securitas kassa. Detta låter mer farligt en de är pengarna kom till rätta. Och helt ärligt trodde att man fick göra de alla gör sina misstag. Dum som jag var så dumpade jag ut en GiF på då phlip som Jag fick berättat av Zimon som då skickade GIFen till mig. vet ej om han frf spealr. Kan inte försvarar mig mer än att alla gör sina fel.ö Vill inte skriva allt förlågt då jag inte vill ta din tid drf att jag vet att du alltid haft mycket att styra med och ha många bollar i luften. De som jag kan säga är att jag mognat och verkligen begär bara en sista chans för att visa min rätta sida. Förlåt mig phlip hoppas du kan förlåta mig så ska jag gottgöra de med bra rp framförallt krim rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skickar ut en GIF blir timeout av de bra uppmärksam staffsen som alltid varit på topp och handplockade av phlip. Sekunder efter blir jag bortagfen för sabotage mot serven och dig. Absolut så dåligt gjort verkligen Men ge mig en sista chans så ska jag bevisa att jag kmr att sköta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt ban. Jag ska lära om mig på nytt hur man beter sig. Som sagt har jag växt som både person men också så en empatisk människa och vill så gära börja lira unive igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sv bans minns it länge sen jag gibbade säkert i början sån ooc halv occ åsånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lagt av skrivit att jag tar en paus inte varit korkad och efterbliven. Sorry till dig Philip men också tilll servern förlåt <3

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att inte bete mig som en jävla nöt och visa mitt sanna jag och spela för de e kul och gemenskapen å inget annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Tycker din nivå du hade tidigare är så pass låg att det blir pinsamt, rakt av. Om man är helt 100% gör man inte vissa saker bara. Jag ser inte varför jag ska släppa in dig, du får gärna ge mig en anledning varför

Tycker din nivå du hade tidigare är så pass låg att det blir pinsamt, rakt av. Om man är helt 100% gör man inte vissa saker bara. Jag ser inte varför jag ska släppa in dig, du får gärna ge mig en anledning varför
Hej Philip320,

Jag kan hålla med om att de som jag gjorde va jävligt lågt och rent utsagt fördärvligt av mig. Detta är något jag ångrar och känner en stor skam över. Först och främst ber jag om ursäkt återigen för mitt uppförande. Skulle jag kunna får komma tillbaka skulle detta inte ens finnas på kartan att uppsåt igen.

Om du ger mig en sista chans att få bevisa för dig att jag har förnedrats så kommer jag bidra med hög kvalitativ rp och mogenhet. Jag vet att jag kan frågan är bara om du är villig att låta mig bevisa de för dig. Mitt mål är att föra rpn framåt med alla mina förmåner som jag kan tillföra och jag tror att du inte kommer att göra ett misstag att ta tillbaka mig till servern.

Min ursäkt är genuin och kommer ifrån botten av mitt hjärta. Jag kommer sköta mig till varenda pris. Jag vill verkligen komma tillbaka....

<3

Hälsningar Melle!

Bump!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka