Nekad Gulebajj | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gulebajj

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012648626/

Ditt Hex-ID: 11000013eba16b2

Vad är din discord tagg? Gulebajj#5484

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klaksko

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej Philip. Både du och jag vet varför du har valt att ta bort mig ifrån Unive. Jag skickade ut en GIF under våren. De är snart 9 månader sedan. Sekunderna efteråt blev jag timedout och därefter bannad av dig. Jag köper de. Jag har varit ifrån rp sen jag ej kunde spela på Unive. tror jag va inne någon gång på Swewawe eller va de heter men de fanns ingen spelglädje kvar. Jag ska vara ärlig och inte skylla på någon annan. I våras hade jag spelat i lite över ett år. Jag var trött på att rp kände att jag hade gjort mitt varit boss, vice boss för crips. Securitas chef 2 gånger, medlem i flera stora gäng, public,dp. Gjort nästan allt man kunde köpt import osv. Jag kände någonstans att jag skulle lägga av. Började småprata om att planera typ ett självmord i rpn för att göra dettaq bra och ta bort mina fd karaktär Seth Rydell. Men så blev inte fallet. Ung och dum som jag var fick jag en GIF skickade till mig och så tänkte jag att ja ska ju endå bort så jag skickar ut den för att se vad som händer. Och ja vad förväntade jag mig. Jag ångrar mig otroligt mycket idag detta va fruktansvärt onödigt och inte minst sagt oentusiastiskt jag ber verkligen om ursäkt och vill så sjukt gärna komma tillbaka för att börja rpa igen. Jag har inte spelat sen jag blev bannad och börjat träna växa upp åldras i mitt sinne men även nånon annanstans också ;) Skämt åt sido jag är hemskt ledsen och ångrar detta djupt har så mycket saker kvar att göra för att jag vet att jag kan rpa. Har inte blivit blackad nån gång innan och har alltid visat respekt emot dig och dina regler tillsammans med servern. de skulle vara så grymt kul att få en sista chans av dig och bevisa att jag kommer sköta mig. Har inte gjort en överklagan nu på 2 månader för att verkligen ta på mig mitt straff och bättra mig. Hoppas du verkligen tror på mig för jag kommer att göra de som krävs för att komma tillbaka. För Unive är en dunder server och jag kan inte låta bli att inte få gibba på den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mer eller mindre får jag en GIF skickad till mig av nån idiot minns inte rikgt just varför och vill inte tala om de de de va så onödigt och jag ångrar mig grovt. Som sagt till dig phlip jag ber om ursäkt och snälla ta tbx mig till gamet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va fel av mig. enligt reglerna så är detta ett regelbrott. Finns inget mer att dividera om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sv bans, fick ju i tidigt stadie för ooc halv ooc osv men som sagt denna bann är korrekt men de har gått snart 9 månader så jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig och låta mig speal igen. Förlåt verkligen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit en paus sagt att jag kommer att ta en paus ifrån rp eller bara ge fan i att GIFen men helst ifrån mitt håll ett syggt scenario ingame och sedan pausat och komma tbx när jag kännder för de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet jag har blivit äldre och mognare och vet att man inte beter sig på detta sätt. Får jag en chans så kommer jag att vara evigt tacksam och rpa precis som vem som helst. Har suttit nu återigen och läst på dom lite mer avancerade reglerna till gäng och skottlossningar osv men jag har rpat och kan reglerna som mitt egna hus. Hoppas verkligen att du kan låta mig få en chans nu när tiden har gått och jag skärpt mig. Hälsningar melle!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka