Nekad Gulebaj | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gulebaj

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012648626/

Ditt Hex-ID: 11000013eba16b2

Vad är din discord tagg? Gulebajj#5484

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent ( Klacksko 👠)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla som fick en klacksko i huvudet utan snarare du någonting sånt typ …

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej Phillip! Jag antar att det är du som kommer läsa detta.Jag har skrivit många ban överklagan nu och jag kommer inte ge upp jag vill verkligen bli unbannad. Jag satt och tänkte här om dagen och tänkte tillbaka på förra året då jag rpade på Unive. Jag har aldrig haft så kul på ett spel som jag hade just då. Det var fantastiskt! jag testade på allt på servern man kunde vara jag var Securitas chef, Gäng boss, Meko chef, Polis osv… Jag hade alltid ett ständigt behov av att utvecklas. Så jag tog mycket lärdom och blev bättre och bättre på att rpa. Till slut var min Rp nivå så bra att jag tillslut fick vara med i stora namn på servern som Dödspatrullen, Crips och Public Enemy gäng där du behöver en viss nivå på rpn för att få vara med i. Jag tog ansvar och bevisade att även 14 åringar kan rpa. Jag bedrog till en bättre rp nivå på servern samt resonerade om hur servern kunde bli bättre i form av deltagning i alla server möten, Krim möten osv… Vi alla på Unive hade ett och samma mål att få servern till den största svenska servern och vi lyckades. Vi lyckades till och med bli nordens största med hög och kvalitativ Rp. Det som får mig att just vilja komma tillbaka till Unive efter allt som hänt är allt trevligt folk man träffar alla sjuka scenarion och alla minnen jag lyckats skaffa mig efter min tid på Unive. Allt detta vill jag uppleva igen den där gemenskapen. Jag har gjort många dumma saker i mitt liv men det jag gjorde mot dig som fick mig permanent bannad är nog det värsta. Det var så dumt och onödigt att jag inte finner substanser för hur extremt ledsen jag är över att det skulle behöva bli såhär det har suttit ärr i mig och förmodligen dig med. Jag är inte sån som person, men under denna tidpunkt mådde jag inte så bra allmänt som person jag var väldigt osäker och visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Jag var 14 bast och vilse i livet. Men nu 1 år senare har jag förändrats som person och utvecklats till någon helt annan och nu är jag redo att bevisa motsatsen om mig själv. Det jag kommer göra när jag blir unbannad är att jag ska bidra till en bättre rp på servern. Jag kommer att komma med rp som lyder hög nivå, mogen och kvalitativ. Detta tror jag är möjligt med tanke på att jag har utvecklats som person ifrån förra året jag har mognat och tagit lärdom av livet. Jag har mycket erfarenhet när det kommer till rp och tror att jag kommer bidra till ett bättre community. Och vem vet vi kanske till och med ses i staff teamet ;). Jag hoppas att du kan ge mig en sista chans för jag lovar och svär på mitt liv att inget liknande kommer hända igen. Efter nästan ett helt år som bannad har jag tagit en lärdom för livet. Och jag vet inte hur många gånger jag ska be om ursäkt för att inte känna en enorm skuld och skam för det jag gjort men jag tror att om du skulle kunna förlåta mig unbanna mig hade det nog släppt lite på mina skuld känslor. Men som sagt har du ingen skyldighet till det. Men jag hoppas att vi kan stryka ett streck över detta och gå vidare. För jag vill verkligen komma tillbaka. Jag respekterar både dig och serverns regler och tycker du gör ett fantastiskt jobb och jag är redo att göra detsamma. Jag är driven som person och får saker gjort vilket jag tror skulle passa bra som eventuellt staff. MVH Melle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror både du och jag vet vid det här laget varför jag är bannad. Jag tänker inte ta upp vad jag gjorde av respekt mot dig. Jag gjorde en jävligt onödig sak som ledde till en permanent ban. Jag hoppade på dig personligt över ett spel vilket är väldigt omoget och extremt taskigt gjort. Detta är något jag ångrat i ett års tid. Ett beslut som jag evigt kommer ta lärdom av och ångra. Ett beteende som verkligen inte är jag, ett beteende där jag inte känner igen mig själv. Jag hoppas att du verkligen kan förstå att det inte var med min mening att det skulle bli just så. Jag hoppas att vi kan lägga detta bakom oss gå vidare och kanske till och med samarbeta för att få servern framåt och kanske till och med nå top listorna i världen för precis som jag tror på att jag kan bli unbannad så tror jag att nå världs listorna är möjligt. Ingenting är omöjligt. Jag vill verkligen bli unbannad för att det enda sätt jag ska kunna förlåta mig själv för det jag gjort är att visa motsatsen det vill säga bli unbannad och bidra till att servern går bättre. Jag vill att alla runt om mig ska må bra men när jag gör sånt här så börjar jag tveka på mig själv men snälla låt mig få bevisa för mig själv att jag är den jag tror elr vet att jag är. Unbannar du mig skulle jag bli evigt tacksam. Och hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag inte gjort som jag gjorde men nu är det försent och det som hänt har hänt så jag kan inte göra mer än att säga FÖRLÅT ifrån botten av mitt hjärta och hoppas på att du tar emot den ursäkten. För jag är inte den du tror och jag vill aldrig någon annan illa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är solklar jag gjorde något som är helt oacceptabelt och jag ska vara jävligt tacksam om jag får chansen att komma tillbaka till Unive. Jag har varit permanent bannad nu i snart 1 år och jag vill inget annat än att komma tillbaka. Jag förstår min ban och har tagit extrem lärdom av den. Jag har reflekterat och resonerat med mig själv fram och tillbaka vad som kan ha fått mig att göra så som jag gjorde men kommer aldrig förstå för det är verkligen inte jag. Och denna ban har verkligen varit lärorik inte bara via spel utan jag har också kunnat använda den i riktiga livet så jag vill tacka dig för allt du lärt mig av att banna mig men nu känner jag mig verkligen redo för släppas in på servern och börja rpa. Jag har feta planer som jag verkligen skulle vilja genomföra men bara på Unive just för allt på Unive är så bra och strävan efter att bli störst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sv bans, fick ju i tidigt stadie för ooc halv ooc osv men som sagt denna bann är korrekt men de har gått snart 9 månader så jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig och låta mig spela igen. Förlåt verkligen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort som jag gjorde det var diskriminerande och jävligt onödigt av mig. Sommar kom och jag hade inte samma motivation till att rpa jag kände att jag hade gjort det mesta på servern så jag visste inte riktigt hur jag skulle avsluta om jag skulle göra något scenario där min karaktär dör eller om jag bara skulle lämna. Men jag kände väl just där och då att jag inte skulle komma tbx till rpn så jag gjorde som jag gjorde vilket jag ångrar väldigt mycket i efterhand som du kanske märker av att läsa denna text. Jag borde bara lämnat och tackat för mig och sedan kunnat komma tillbaka när jag kände att jag hade motivationen igen. Men jag gjorde det onödiga och jag vet inte vrf för jag har inget emot dig phillip överhuvudtaget. Jag gör inte denna ban överklagan främst för att komma åt servern och spela på utan som ett sätt att säga förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, Lärdomar för livet. Bannen har även fått mig att utvecklas som person. Jag har lärt mig att du kan göra taskiga saker utan att tänka igenom dem men du kan alltid göra rätt för dig och be om ursäkt om det inte redan är försent. Jag hoppas att i detta fall att det inte är försent och att du Phillip kan förlåta mig och unbanna mig ifrån servern. Om jag bara får 1 sista chans ska jag visa att jag kan rpa för det vet jag att jag kan. Och beteendet är det viktigaste här och det har jag också förbättrat jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka