Nekad Guldiss | Medlem ansökning [Olizz][ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guldiss

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? !GULDISS#5337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove Ollsson och är 20 år gammal, han har bott i Göteborg hela sitt liv med sina föräldrar. Oves föräldrar är kriminella sen långt tillbaka men dom båda gillade även att hålla på med bilar och motorer. Ove hade dåliga betyg då han inte tyckte om skolan så mycket, hans intresse är bilar, vara ute med kompisar och hålla på med bilar. Hans intresse för bilar kom när Oves föräldrar kom hem med nya hela tiden som och då fick hålla på och göra om med. Men hans dröm än idag är att bli kriminell som hans mamma och pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag har varit medlem förut, för att jag har en bra rp nivå och jag är efaren för jag har rpat i 1 år nu på fivem plus att jag försöker
alltid ha en bra rp nivå göra alla scenarion det spelar inte nån roll ifall jag är polis eller kriminell ska alltid hålla min rp plus att jag gillar att spela på unive de är en riktig bra rp server sen ska de va kul för alla i scenarion och att jag inte gör regelbrott sen kanske om jag ska jag vara 100% kan jag bli bannad men de kan alla är ju inte perffa så de är de jag menar alla kan göra fel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag strävar efter en server med hyffsat bra rp nivå där folk verkligen försöker rp:a så bra dom kan men även har kul när dom spelar. Jag tycker att unive har de som krävs för att jag vill spela på en rp server.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig att spela på den då han sa att de va en bra rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska ha kul för de va rpar för inte bara vinna scenarion eller vad tycker ni sen är de att jag ska bli polis först sen kanske skappa upp gäng med min vänner igen och att jag inte bara skottar för de är inte rp just nu är krim rp skotta men de är inte de jag syftar efter för jag vill rpa bra och att alla ska ha de kul när de rpar ett scenario med mig och att jag ska ha kul med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och skapa upp en maffia med mina vänner för jag tycker maffia rp är roligare en street rp för att strett är bara massa skott mot varndra maffia är mer diskret på sitt sätt och maffia är jätte nice att rpa som för jag rpat som de för jag har rpat som alla möjliga saker på min tid här på unive spelat rp här i unive i 3 månade drygt så de är nice att rpa här.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, ej tagit intervjun inom 48h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka