Accepterad Guld Greven | Ban överklagan [OfficialAlfons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guld Greven

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194420503/

Ditt Hex-ID: 11000010df4eb17

Vad är din discord tagg? KLADD#6449

Vem var det som bannade dig? momme

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming och fearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt förstod jag inte bannen för jag agerade som jag tyckte passade situationen, men momme tyckte kanske att de va onaturligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var några grabbar som pullade upp mot mig med vapen och då försökte jag fly, min bil gick sönder och dom stannade och frågade varför jag flydde och jag förklarade att jag flydde för att jag inte ville bli av med mina ägodelar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser själv att det var en felaktig ban men de är förmodligen en definitions fråga, jag tycker att jag inte alls powergamade eller va fearrp jag bara agerade som jag tyckte var naturligt för situationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare har jag enbart blivit avstängd för att jag inte visste att man inte fick loota, (jag lootade inte då utan det var en kille som var död och jag kollade va han hade på sig men jag tog ingenting, försökte lära mig hur man använde olika mechanics o sånt på fiveM, Men jag lärde mig att hålla bättre koll på reglerna vilket jag trodde att jag hade men antar att jag måste vara agera mer naturligt än vad jag gjorde, vilket jag förstår

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt borde jag kanske ha agerat mer naturligt på situationen än vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska prata och göra saker som jag skulle gjort i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka