Gukkirukki
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: BL-1001 / BAN ID
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde på den tiden avena, och då hade jag inget bättre för mig så jag åkte runt och skjöt härs och tvärs. Jag ångrar såklart detta och vill hemskt gärna komma tillbaka.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag begick ett misstag och ångrar det väldigt mycket.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte hålla på o modda på servrar och ta hänsyn till serverns regler.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag ångrar det jag gjort och verkligen vill komma tillbaka, jag är bra på att rpa och gör servern bättre.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: BL-1001 / BAN ID
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde på den tiden avena, och då hade jag inget bättre för mig så jag åkte runt och skjöt härs och tvärs. Jag ångrar såklart detta och vill hemskt gärna komma tillbaka.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag begick ett misstag och ångrar det väldigt mycket.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte hålla på o modda på servrar och ta hänsyn till serverns regler.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag ångrar det jag gjort och verkligen vill komma tillbaka, jag är bra på att rpa och gör servern bättre.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja