Nekad Gukkirukki | Blacklist Överklagan [4p73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gukkirukki

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: BL-1001 / BAN ID
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde på den tiden avena, och då hade jag inget bättre för mig så jag åkte runt och skjöt härs och tvärs. Jag ångrar såklart detta och vill hemskt gärna komma tillbaka.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag begick ett misstag och ångrar det väldigt mycket.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte hålla på o modda på servrar och ta hänsyn till serverns regler.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag ångrar det jag gjort och verkligen vill komma tillbaka, jag är bra på att rpa och gör servern bättre.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
4p73
Unive Staff
 
snälla jag blev hackad så ja skrev n ordet i chatten, vill verkligen komma tillbaka till servern och rpa
 
Tillbaka
Top