Nekad Guidho | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guidho

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/alexrda27/

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas

Vad är ditt discord namn? Guidho#460

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är en snäll grabb som gillar att vara ut och vara med vänner. min karaktär heter Alex Panyalua som är från thailand och halvt svensk han kommer inte ha några barn och han kommer inte heller ha en tjej än så länge han är väldigt bra på fotboll och han hade ett bra liv i början han hade en mamma pappa men dom var inte tillsammans längre dom gjorde slut när han var 2 år gammal och han trivdes bra med det att dom inte var tillsammans han brydde sig inte han brukade nästan aldrig vara hemma för att han var ute och sålde pistoler och knark på dagarna men han var med vänner och han klarade sig på dom pengarna som han tjänade på att sälja knark och pistoler han har också använt pistoler sen han 15 år. men en dag. Så gick han ut för att sälja lite och andra saker men då medans han är ute så kommer någon från nåt gäng hem till honom och dödar hans mamma och pappa sedans dess så har han försökt hämnas men det har inte gått så bra. så just nu så vill han gå med i sons of anarchy för att han vet hur det fungerar där och han kan hantera vapen och knark och han har ganska bra kontakt med alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är bra RP och vill ha kul med vänner på denna server och kunna ha bättre möjligheter inom Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört att de är bra RP och jag gillar era scripts och kan dom och vet att de finns snälla Staffs.

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt visade denna server när han var live så såg jag när han spelade på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha så kul som möjligt och kunna spela med mina vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna utveckla min egna RP och samt Serverns RP och försöka förminska lallare på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja men är men är reda att börja på denna server

Tillbaka