Antagen guggovic | [RP] Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: guggovic

Ange ditt födelsedatum 21 September 2009

Varför ska just du bli staff? just jag ska vara staff för att jag kan mycket inom staff yrket samt jag varit på unive länge men även andra servrar, Jag har varit staff på typ 2 olika och nu denna servern samt jag har varit en bra staff på de och gjort mycket staff jobb. Jag kan mycket inom staff yrket vilket är väldigt bra om man är staff. Jag är aktiv väldigt ofta och har hög rp nivå. Jag är även väldigt aktiv och jag har mycket tid framför mig jag kan sitta och göra staff arbete i flera timmar liksom för jag tycker de är så kul och jag känner verkligen att staff arbetet är för mig

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tolererar inte lall, lall=BAN. Det blir allmänt sämre rp på nätterna än vad det är på dagarna Men på¨dagarna måste man också styra upp. Sen tycker jag också de är väldigt låg rp på vissa ställen annar tycker jag mycket funkar bra för en så stor spelar bas som vi har här.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet får bli strängare och banna de som natt lallar men även lallar på dagen för asså det är inte okej att hålla på med lallet för det är inte längre okej för det tolererar vi inte på Unive. Vi kan såklart inte ha så att staffs måste sitta uppe på nätterna och spela. och det kan jag.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska agera professionellt inom staff yrket är väll att man ska kunna bete sig samt kunna staff arbetet ?

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tänker priotera mitt staff arbete varje dag samt ta en paus från rp så jag kan ta staff jobbet på bästa sätt samt göra skolarbete men inget kommer krocka

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit helper 2 gånger och sv en massor av gånger sen även shortlist MA

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
+rep mogen grabb som verkligen älskar RP. Jag har RPat med Guggovic ett antal gånger sen jag började spela och han har verkligen mognat sen jag såg honom första gången.

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka