Inaktuell 1_TOMTEN_1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1_TOMTEN_1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: 1_tomten_1

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2011

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff för att jag kan mycket inom staff yrket samt jag varit Helper här på unive och Admin, Sr Admin, Styrelse osv på andra servrar. Jag har varit staff på typ 3-5 olika servrar samt jag varit en bra staff på de och gjort mycket staff jobb. Jag kan mycket inom staff yrket vilket är väldigt bra om man är staff. Jag är aktiv väldigt ofta och har hög rp nivå. Jag är just nu servervakt har bannat väldigt många lallare osv. Just jag ska bli staff. Andledningen varför jag fyller ihop denna staff ansökan här på Unives forum idag är att jag har haft stort intresse att vara en del av staff teamet här på Unive. Iallafall jag ansöker till att bli en en del av staff teamet här på unive för som sagt har jag stort intresse av det och okej erfarenheter då jag varit staff på hyfsat många servrar. Jag ansöker till att bli staff för att jag vill att rollspel upplevelsen för alla medlemmar som kommer hit till unive ska vara så pass bra som möjligt! Med detta menar jag att jag kommer hålla koll på alla medlemmar inne på servern genom att specca och se till så inga regel brott sker och såklart att alla regler följs! Jag vill att unive ska vara en bra plats att spela för alla där man kan slappna av och ha roligt samt träffa nytt folk.
Kan ju en massa commandon men jag kommer inte skriva de då det står att ja inte ska nedanför!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Natt/tidig morgon RPn. Det är på natten alla icke medlemar osv kommer in och lallar. Det är väldigt tråkigt att folk inte har ett liv och bara går in och förstör för andra bara för att det ska vara "kul". Jag tolererar inte lall, lall=BAN. Det blir allmänt sämre rp på nätterna än vad det är på dagarna. och jag tycker ej att Gäng RPn är så bra då alla ska alltid skjuta en massa och bossarna i gäng har ingen koll på alla i gängen det är kass rp och jag tycker att man måste svara på ett formulär om man ska bli boss innan man får donera

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet får bli strängare och banna de som natt lallar längre då vi inte tolererar det på Unive. Vi kan såklart inte ha så att staffs måste sitta uppe på nätterna och spela. Och jag ska försöka göra så att detta formulär skapas då det kommer bli en mycket bättre RP.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska agera professionellt inom staff yrket är väll att man ska kunna bete sig samt kunna staff arbetet. och jag tycker det är väldigt viktigt att man agerar professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag 16:00- 22:00 ca
Tisdag 15:30- 22:00 ca
Onsdag 16:00- 22:00 ca
Torsdag 16:00- 22:00 ca
Fredag 15:30- 00:00 ca
Lördag 13:00- 00:00 ca
Söndag13:00- 00:00 ca

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 6-7 månader med pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes som sagt har varit staff på många olika servrar, även helper på Unive för rett par månader senan typ 2. Varit Admin, Sr Admin, Styrelse osv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är bered på att ta alla uppgifter som jag blir tilldelad till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka