Accepterad guggovic | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Guggovic

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. Olle wunderbar är en tidigare polis som flyttade från staden men kom tillbaks efter sin utlandsresa med familjen men påvägen hem tappade han sitt pass så han kan inte verifiera sin indentitet så han måste börja om på nytt och ansöka om medlemskap i sverige. Olle är 28 år gammal och är ifrån tyskland. Han har gått klart polis högskolan för länge sedan och älskar att festa,grilla och dansa med polarna från de tyska alperna. Han har sen liten alltid mått bra fast på de senaste åren har de varit lite tufft för han har varit förföljd av många personer. Men han har klarat sig tillslut. Han har respekt för alla och är jätte trevlig och han kan fullt prata svenska utan någon som helst brytning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god och rolig rp som folk vill dra sig till jag kommer se till så att jag alltid ska vinna scenarion eller vara tråkig rpare. Jag kommer spela för motpartens vinning men även kan någon gång att ingen vinner i ett scneario. Jag kommer också försöka göra mitt bästa för att alla ska vara inkluderade i rpn och att alla ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten också ska vinna ett scenario och att inte alltid spela för sin egna vinning och klara av att förlora ett scenario utan att gråta i support eller bli arg för att man inte alltid kan vinna i ett scenario. Man ska se till så att alla är inkluderade och har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan alla. Inte skjuta ur bil är en krim regel. Meta gaming är när man tar info från ooc och tar de ingame och använder sig av den infon. OOC är när man säger saker som inte tillhör rpn ingame. Krim utan krim är när man rollspelar kriminell utan att vara kriminell.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på uniuve i över 1 år och även andra rp servers och vill gärna komma tillbaks

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka