Ej Antagen guggovic | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Guggovic

Ange ditt födelsedatum: 21 September 2009

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har tidigare erfarenheter då jag har varit bitr chef på auto 2 gånger och bitr chef på meko 2 gånger oh bitr chef på SC stling 1 gång. Så ja jag har massa erfarenheter och sen lagar jag mycket bilar ingame samt att min pappa har lärt mig mycket om bilar då han e mekaniker irl. Så jag kan väldigt mycket om ämnet. Mer saker som kan göra att det hjälper mig som chef är att jag är trevlig, har bra kundservice och jag älskar att prata med folk.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få upp aktiviteten,göra det till en rolig arbetsplats där man vill jobba och där man ska ha kul och verkligen trivas bland sina kollegor och allmänt föra företaget framåt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv varje dag minst 5 timmar och nu på lovet ännu mer. Så jag kan tillbringa väldigt mycket tid till jobbet och att utveckla jobbet. Jag har all tid i världen till att vara chef. Jag kommer även jobba mer än halva den tiden jag är inne. Jag känner verkligen att jag kommer kunna utveckla detta och att många kommer vilja jobba hos oss och att jag kommer se till så att många kommer trivas och att företaget kommer gå framåt varje dag.

Har du läst våra Regler? ja självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka