Nekad guggovic | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gugge69420/

Ditt Hex-ID: vene

Vad är din discord tagg? Guggovic

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Bild på banmeddelande: View attachment bild_2023-12-07_211108927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog spawnmenu vilket som jag tycker var rätt eftersom det var inga lediga i tjänst som kunde hämta upp oss vi var långt ifrån station och vi sa även i radion kan någon hämta oss men då sa dem att de inte hade tid innan bilenhade gått sönder då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade efterföljande på en gambinobil och de körde sjukt snabbt så vi jagade sen körde vi in i något och bilen gick då sönder. Men som sagt vi frågade i radion och ingen hade tid. Och ingen mekaniker vaken så då tänkte vi helt enkelt vi tar spawnmenu för att hjälpa våra kollegor som var i skottlossning mot gambino så vi hade liksom ingen tid att springa till station i 10 minuter. Men jag fattar varför du bannar men jag känner också att det var lite onödig ban då vi hade ändå sannerliga skäl till att ta spwanmenu för att sedan kunna hjälpa våra kollegor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig jag tycker bara att den var lite onödig då jag känner att vi kanske kunde hoppat sup och snackat om det eller nåt annat då vi försökte rpa oss fram men det var ganska strypt i det tillfället

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar alltid lärdom av mina bans det är så man förbättrar sig och kan fortsätta för trots allt är ju bans för att lära sig. Bara att jag känner att man kanske kunde diskuterat ut varför vi gjorde som vi gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit spawnmenu. Men då hade ju troligtvis mina kollegor varit i underläge vilket dem är för tillfället. Och jag hade nog tjänstevarning för att inte lyssna på order om jag inte hade gjort det men yes jag står för det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart alltid

Nekad, Vill att du läser igenom reglerna därefter gör en ny banöverklagan. Du kan göra en ny banöverklagan om 24h!

Tillbaka