Accepterad guggovic | Ban Överklagan [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
295
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gugge69420/

Ditt Hex-ID: vene

Vad är din discord tagg? Guggovic

Vem var det som bannade dig? punkt.

Bild på banmeddelande: bild_2024-02-17_205454128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på en mc och höll i en person samt hade mask på sjukan även om jag har en PED och inte kan ta av masken utan pedmeny

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde ifrån piren och sen ser jag en medvetslös tjej och bestämde mig för att hjälpa henne, jag plockar upp henne via f3 menyn medans jag sitter på hojen eftersom jag tänker att jag måste fortfareande stabilisera min hoj och henne så efter jag gjorde det så skrev jag (/sme har henna bak på mcn) men ändå blir jag bannad när jag bara försöker vara snäll och försöker göra något gott medans ändå rpa realistiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig eftersom jag ändå följer allt med sme och allting bara att jag kanske inte skulle plockat upp henne ifrån hojen. Men ska jag verkligen få bli bannad i 5 dagar för att vara lite schysst och hjälpa andra ? som sagt jag kanske även var lite otrevlig i sup men jag var ganska frustrerad också men ja jag fattar även att jag gjorde fel och jag har lärt mig sorry.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag jag har blivit bannad sen innan men det är typ 1-2 grejer jag har gjort som har varit grovt och jag lär mig alltid av mina bans annars kan man ju inte lära sig att rpa bättre och veta vad man gör fel. men jag tycker 5 dagar var alldeles för grovt för att jag gick in med mask på sjukan för att jag har ped och även att jag försökte vara snäll och hjälpa en människa till sjukan medans jag använder sme och allt sånt för att ändå få det att bli realistiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hoppat av hojen och plockat upp henne från marken och inte göra det ifrån mcn, samt kanske tänka på att ta av masken/ göra sme ingen mask nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det gör jag av alla, och jag vill också ännu en gång be om ursäkt för att jag var lite sur och otrevlig i support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart alltid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka