Accepterad guggovic | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gugge69420/

Ditt Hex-ID: steam:11000011bdf0a2f

Vad är din discord tagg? Guggovic

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-07_165127078.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppade support självmant för att jag ville veta ifall jag gjorde fel. DÅ jag är en social spelare och är inte ofta ute och skottar men jag blev nervös och efter jag blev nerskjuten så ställde jag mig uppigen och avlossade ett skott innan jag dog och hoppade support och frågade ifall jag gjorde fel för att det är alltid bäst och det visade sig att jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt och jagade MS-13 och Santa Blanca och sen blev det en skottlossning och sen blev jag skjuten och efter en stund ställer jag mig upp och skjuter ett skott och sen blir jag skjuten till döds

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var felaktigt då jag gjorde fel och jag kan stå för att jag gjorde fel och om man har gjort fel ska man straffas för det. Jag har fått min krim varning och det är lugnt för jag är inte ute för att skjuta ändå. Men jag gillar att umgås med mina kompisar ingame och det är lite surt för nu kan jag inte det och som gregg sa det lönar sig alltid att göra en ban överklagan så jag gjorde en :) .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var längesedan och jag har alltid lärt mig av mina bans. För man lär sig av sina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat med dem och istället för att skjutit kunde jag legat kvar på marken och gjort ett socialt scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart som sagt jag lär mig av mina misstag och jag kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka