Accepterad guggovic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gugge69420/

Ditt Hex-ID: 11000011bdf0a30

Vad är din discord tagg? guggovic

Vem var det som bannade dig? FC davve

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-10-10_181539155.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bytte till wombat vilket som inte alls var värt det jag har tänkt över detta och jag känner att unive är alltid rätt plats jag har bytt några gånger och varje gång ändrar jag mig för unive kommer alltid vara bäst och precis som philip sa på mötet dagen wombat hördes för första gången så sa han "gräset är inte alltid grönare på andra sidan" och han hade helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag valde att byta rp server och det ledde till pban och ban från dcn och jag ångrar de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt jag står för det jag gjorde. Men jag ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 13 gånger och det är inte så mycket jag klassar mig inte som en problem spelare jag tar alltid social rp före skott rp och som ni nog kan gissa fanns det ingen social rp på wombat :/. Och det mesta har varit lite lall eller typ missförstond för typ 3-4 bans är gånger jag har blivit bannat felaktigt resten kommer jag inte ihåg för de var ett tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget, Bara inte lämnat antar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte underskatta unive och att unive är on top av en anledning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka