Nekad guggovic | Ansökan till Servervakt | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? guggovic

Vad är ditt Hex:ID vene

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer hem från skolan vid typ 2 men om jag gymmar kommer jag hem vid kanske halv 4 och sen börjar jag spela vid typ halv 3 om jag inte har gymmat. Men om jag har gymmat då så spelar jag vid kanske fyra och sen spelar jag typ till klockan 8-9 beroende på om jag har prov eller inte. Men jag brukar inte spela varje dag. Jag kanske tar en paus och spelar med andra vänner så jag inte slutar hänga med kompisar för det är också viktigt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vår uppgift på servern är att ta dv på söndriga/buggade bilar eller som står mitt på vägen och ingen vägrar flytta på den. En server vakt kan också kicka och sv-banna folk som inte tar sin rp seriöst eller bara gör helt fel saker och inte beter sig. Skulle det vara något stort. Så att server vakten vill förlänga bannen så kan man skicka bevis varför personen blev sv-bannad och då måste man ha bevis och anledning innan man bannar folk. Server vakter kan också ressa folk. Fast vissa på servern brukar abusea den lite. En servervakt ska försätta rpa på servern fast man har permission ingame att hålla på med annat och det ska absolut inte betyda att vi som servervakter ska har mer makt IG eller OOC

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för ser jag någon som inte följer serverns regler så kan jag ge personen en varning och då får man se om personen kan bete sig annars blir det en bann. Jag vill hjälpa till på servern för att få folk ska kunna bete sig annars har dem inte rätt till att spela om man inte följer reglerna. Jag har varit med många gånger där folk tramsar och t,ex siktar vapen på varandra som dem känner ingame bara för att det är kul, vilket i irl så siktar man väl inte vapen mot en kompis? Så man har ju sagt till *sikta inte på varandra* men vägrar lyssna så därför finns det en av anledningingarna varför jag vill vara server vakt så man kan ge varningar eller bann.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att missbruka eller utnyttja en auktoritetsposition eller befogenheter för personlig vinning eller för att gynna andra på olämpliga sätt. Inom servervärdsrollen kan korruption ta olika former, till exempel: Servervakten kan ta emot pengar, gåvor eller andra förmåner från användare i utbyte mot fördelar som inte följer de etiska reglerna eller serverns riktlinjer.
Servervakten kan manipulera eller fabricera bevis för att skydda vissa användare eller för att straffa andra utan giltiga skäl.
Servervakten kan medvetet förneka vissa användare sina rättigheter eller privilegier för att gynna andra användare eller för att skapa en orättvis fördel.

Du vart bannad 2024-04-23 Du får vänta 2024-05-23 tills du kan ansöka igen. Lycka till tills nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka