Nekad guggovic | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? guggovic

Ange ditt födelsedatum 21 September 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill bli en del av staff teamet,samt hjälpa unive med deras forum och se till så att det inte är massa gamla tickets,gamla ansöknngar osv. Jag vill även göra forumet bättre och se till så att forumet är rensat när de behövs och ständigt hålla koll generellt över forumet. Jag är även väldigt aktiv via discord samt forumet så jag är väldigt lätt tillgänglig också.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja annars kan det bli jobbigt i arkivet och för andra staffs om de trådarna behöver läsas eller tas fram

Får en ansökan vara kopierad? nej då det klassas som plagiat

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? jag tycker att vi borde göra åt gamla ansökningar och inte låta massa trådar ligga öppna

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville att det ska vara aktiva trådar,tickets och ansökningar för det underlättar för staffs och även forum modsen och det är det jag vill hjälpa till m,ed

Hur ser din aktivitetet ut? inne varje dag minst 8 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har tidigare varit staff 2 gånger

Nekad, tyvärr kom inte du vidare under denna Forums Mod antagningen men tack för din ansökan, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka