Accepterad Gugge | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gugge

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Gugge

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123474329/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Löjtnantelajt

Vad är din discord tagg? LOJTNEINTSSLEIBER#5739

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ni antinge trodde att jag moddade eller att jag gjorde det omedvetet för att jag var afk under tiden när jag blev bannad och jag var inte medveten om vad som pågick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid Marja-Lisas bilfirmans parkering och parkerade min svarta Volvo 945 och låste den sedan gick jag ifrån datorn. Därefter vet jag inte vad som hände pga att jag inte var närvarande vid datorn så det är även anledningen till att jag inte vet varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror som sagt att det var en felaktig ban på grund av att jag inte vet hur eller varför jag blev bannad om det inte var en felaktig ban så vill jag veta vad det var jag gjorde som räknades som modd som gjorde så att jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad tidigare men om jag hade varit det så ska jag tänka på att vara mer uppmärksam på vad jag gör och vilka regler som finns och vad man inte får göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varit mer uppmärksam och tänkt på vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen. Speciellt att man ska ta detta på ett mycket stort allvar och verkligen vara seriös och följa reglerna till punkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka