Accepterad Gugeguz | Medlem ansökning [kanelbullen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gugeguz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325513394/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Pablo Flexcobar#8398

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Pettersson. Han är 18 och har precis flyttat ut från sina föräldrar. Han har haft en bra uppväxt, varit hyffsat förmögen och inte haft något förälder problem. Han har varit smart i skolan, bland dem smartaste. Erik har helt enkelt alltid haft det bra. Däremot så är Erik adrenalin beroende. Det började när han bara var 10. Han snattade i butiker, klottrade i skolan, allting som kunde ge han en kick. När Erik fyllde 15 började han måla graffiti bara för att spring från polisen. Han tog sig in i övergivna byggnader i hopp av att det skulle finnas ett larm. Han hade en planerad rutt varenda gång, och blev aldrig tagen. När han fyllde 17 började han lyssna på rap, och fick ideer om kriminaliteten. Erik började langa sprit, inte för pengarna, bara för att han kunde. Eriks föräldrar började fråga vart alla pengar kom ifrån, och Erik hade inget svar. Han blev utsparkad när han fyllde 18 och befann sig på gatan. Han började leta lätta sett att få pengar, och kriminalitet började bli mer och mer attraktiv. Där börjar hans story på Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag förtjänar att bli medlem eftersom att jag verkligen vill ta det seriöst. Jag gillar inte när folk håller på och lallar runt på RP, och det värkar Unive kunna erbjuda. Unive verkar vara en seriös rp miljö, med flera olika spår för min karaktärs liv. Jag vill bidra till denna Rp och föra den vidare genom en egen insatts och seriös rp. Jag är också social och har inget problem att snacka med folk jag inte känner, vilket är viktigt i rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös Rp, samt trygg och vänlig Rp så att alla på servern känner sig bekväma.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna, och måste spela så att alla har det roligt. Ibland måste man ta en förlust, precis som i verkliga livet. Ding förlust leder ofta till någon annans vinst, och därmed att dem också få ha roligt. Samma sak tillhåller alla, då andra måste spela för din vinst ibland också.

Hur hittade du Unive? Genom en vän, BtfSchultz har talat väldigt bra om servern och visat att den har den RP upplevelsen jag önskar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka