Inaktuell Gudsson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gudsson

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Ditt discordnamn: Gudsson#8106

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill kunna höja den nivån vi är på just nu både ig och ooc. Känner att vi är på en extremt låg nivå både i rpn och i ooc tjafsandet. Jag hade passat bra i staff teamet för att jag är en skysst person som lyssnar på allas röst innan jag tar slutsatserna men jag är inte för snäll då jag alltid försöker ta rätt beslut på det som hänt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Självaste rpn i sig funkar inte enligt mig. Det är för mycket reglerbrott. Allt ifrån c-log till lallande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man kan både specca och ta suppoerärenden så man kan få slut på regelbrotten och få bort dem spelarna som begår dem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffessionelt med sin staff roll skulle vara att ta sitt arbete seriöst och nu när man jobbar med att göra servern bättre skulle man kunna lyssna på folk innan man kickar dem från servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har träningar 3 gånger i veckan så jag kommer göra arbete när jag är hemma efter träningen och när jag kommer hem från skolan och ska rpa så kan jag göra staffarbete. Alltså kommer jag göra staff arbete nästan hela tiden på min fritid om jag inte är borta någonstans.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill inte jobba donation för att jag inte har det bästa internetet så jag kommer inte kunna spawna in saker och sånt så lätt utan att lagga.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka