Accepterad Gudsson | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gudsson

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad heter du på discord? Gudsson#8106

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar och går till skolan. Sedan åker jag hem efter skolan och rpar. Rpar ifrån 17-23 om det inte är helg då rpar jag hela dagen om jag inte ska göra nåt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive länge då jag har gjort nytt konto för att jag tog en pause på ett år. Men jag har varit medlem sedan den sjunde januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/hp/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202023-08-09%20155510.png felaktig pbann

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Upgiften en servervakt har är att rpa och ta hand om serverns rp på samma gång. Då man rpar och är lite undercover som servervakt och säger åt lallare att sluta lalla och fixar scenarion där något regelbrott eller nåt annat händer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt så jag kan få slut på lallet och få en bra rp och göra så att folk respekterar serverns regler då jag ser lall nästan hela tiden på servern då det går ut på mig eller någon annan och jag tänker att om jag blir servervakt så kommer jag få slut på väldigt mycket lall som händer på servern. Jag själv är kriminell och ser mycket lall i krim rpn också då jag skulle kunna förbättra krim rpn mycket. Jag är själv med i den lila pakten där dem flesta är sv då jag också vill bli det. I den lila pakten så är det väldigt mycke krig och jag ser många revva sig själva i scenarion och det vill jag få slut på eftersom att det gör rpn mycke tråkigare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom sv rollen är när man bannar och kickar folk för att vinna scenarion. Det är när man bara rpar och använder sin sv makt bara för att klara sig själv och inte tappa saker. Jag har också sätt folk som revvar sig själva under skott scenarion som jag tycker är väldigt tråkig rp. Själv så har jag varit med om det då en helper rpade och rånade mig framför alla mina kompisar och sedan började skjuta så han skulle dö/powergaming. Han sa sedan åt mig att hoppa support och så tog han hand om sitt eget fall och rensade mitt inventory. Men han blev fast tagen och blev av med rollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka