Accepterad Guden | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Edvin

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 687

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det jobbet för att det är ett ganska roligt och intressant jobb, man får träffa nya människor varje dag när man uppgraderar deras bilar. Jag har alltid tyckt att det jobbet är roligt eftersom man får träffa massor av nya personer. Man är alltid sysselsatt med att uppgradera bilar, Jag vet själv också att jag skulle passa bra på det jobbet för jag är en snäll person och jag vet vilka som ska anställas och vilka som inte ska anställas. Jag kommer se till att alla som jobbar där kommer jobba och inte bara jobba där för att uppgradera sin egna bil, för då får de sparken på direkten om jag märker att de inte gör sitt jobb. Jag är också en person som visar respekt till kunder och så har jag mycket erfarenheter av jobb med service.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ej jobbat där men jag har jobbat på bilfirman där man säljer bilar, så jag vet hur man bemöter kunder.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Edvin Karlson, han flyttade till sverige när han var 6 år. Under hans uppväxt så kände han sig utanför på grund av hans svårigheter inom det svenska språket, så när han blev 15 så började han gå på svencka lektioner så att han kunde prata flytande svenska. Han har jobbat med massor av saker, mekaniker, polis, securitas, taxichaufför, bilförsäljare.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 3-4 timmar om dagen (mycket mer på helger)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, jag har koll på alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka