Accepterad Guden | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guden

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102982626/

Ditt Hex-ID: 1100001441c79e2

Vad är din discord tagg? Guden#3605

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var med och skrev i diskutionen om namnet som var på gänget "muslimska maffian"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och diskuterade med alla i krim chatt om det var okej eller inte att de hette "muslimska maffian"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var korrekt, diskutionen kunde vi skippat helt och eventuellt tagit den i pm istället för att ta det inför 1000 personer

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2-3 första var när jag va icke medlem, sen fick jag en ban i februari för meta och efter det fick jag en på 2 dagar för att jag sprang med en död kropp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte deltagit i diskutionen i en öppen chatt utan tagit det i pm

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ta sånna diskutioner i en öppen chatt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka