Accepterad Guden | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guden

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Guden#4771

Ange ditt födelsedatum 3 December 2004

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff igen är att jag vill vara med och utveckla unives rp. Jag är duktig på att lyssna, får jag en order kommer jag till 99% kunna lösa problemet. Tidigare när jag var staff försökte jag prioritera reports och support och även de områdena jag hade så gott jag kunde. Har erfarenheter om hur man ska hantera anmälningar, support ärenden osv. Ifall jag får chansen som staff igen kommer jag utföra mitt arbete seriöst och inte kasta bort min chans. Som staff ger jag inga fördelar oavsett om jag känner personen som ber om något eller inte. tar självklart an mig de områden som jag får men främst kommer jag satsa på någon utav krim, support, donation, sv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer att vara så aktiv jag kan, självklart händer det att plugg, träning och annat faller in men utifrån de kommer jag va så aktiv jag kan

Hur länge har du spelat på Unive? sen Augusti 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit helper 2 gånger. Vet till stor del hur commands och strukturen i staff teamet fungerar, klart saker ändras osv men sedan tidigare har jag bra erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba inom alla områden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka