Nekad Guden | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guden

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Guden#4771

Ange ditt födelsedatum 3 December 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. 3-6 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/fca045ef48b61a292b8b3b1ae2babade

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hjälpa till och underlätta staffs arbete från spelande position, det kan va allt från att kicka lallare eller andra typer av spelare, eventuellt ban om man anser att de begått ett regelbrott, som sagt staffs ser inte allt därför finns servervakter för att kunna se mindre eller större regelbrott som sker runt om på servern. blir man servervakt tar man på sig ett ansvar och det ansvaret ska man verkligen va mogen till att ha. tar man inte ansvar som servervakt bör man inte bära rollen

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa folk och underlätta för server, tidigare varit staff och tycker det är väldigt roligt att hjälpa till och få bort personer som inte kan bete sig på servern. känner därför att jag kan ta ansvaret för att bära servervakt rollen. många saker som händer på servern som staffs inte hinner med och se och därav ska servervakter vara där för att underlätta

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en korrupt servervakt är en person som är omogen och inte kan ta ansvar för rollen han bär, finns olika typer av korruption som kan hända, några exempel är att man använder toggleid under scenarion för att får fördelar, revivear efter att man dött i scenario eller annat. gör man sånt här anser jag inte att man har något på servern och göra och borde få hårda åtgärder

Nekad,
Du Får ej ansöka 2 gånger per dag, Vänligen vänta tills imorgon

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till @Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka