Nekad GuckiHi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GuckiHi

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d

Vad är din discord tagg? Gucki.

Vem var det som bannade dig? Akmed

Bild på banmeddelande: jduwjduwaduwajduawudawj HEJH EJEH EJ EJEJE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde runt i en civilpolisbil, det får man inte göra om man inte är polis vilket är ett regelbrott så därför tror jag att jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade knyckt en bil som tog övergiven i en gatugränd, det var en vit volkswagen som gick jäkligt bra så jag gled runt i den ett tag. Allt rullade på och sen när jag integrerade med ett par random personer blir jag bannad för jag tydligen kör runt i en civil polis bil vilket jag heeelt hade missat haha,jävligt slarvigt av mig men så var det så där blev jag bannad då jag gled runt i en polis bil utan att vara polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är ju en rättslig bann eftersom jag blev bannad för ett regelbrott jag begick, men det var ju inte meningen, jag var riktigt slarvig och trött och märkte inte att det var en polis bil jag faktiskt gled runt i. Men skulle vilja ha en liten chans till då jag skulle vilja riva uppp mit rpande igen men men.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns var väääldigt längesedan, säkert över 1 år sedan sist då jag haft ett uppehåll men jag har lärt mig mycket av dom och utvecklats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Noterat att det var en civil polis bil jag hoppade in i och då inte köra omkring i den, nästa gång får jag vara mer uppmärksam helt eneklt och inte halv sova när man gibbar haha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer ju givetvis vara mer uppmärksam på bilarna jag kör omkring i och inte köra halv slarvigt samtidigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka