Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/
Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d
Vad är din discord tagg? gucki.
Vem var det som bannade dig? Emilia
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa att jag var en streamers in game namn så han tpades till en bilhandel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på en bilhandel och sa att jag var en streamer, sedan tog de mig på bar gärning
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rättslig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärtmig mycket
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte uppgett mig för att vara någon annnan
Har du lärt dig någonting efter din ban? sanT
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mm
Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d
Vad är din discord tagg? gucki.
Vem var det som bannade dig? Emilia
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa att jag var en streamers in game namn så han tpades till en bilhandel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på en bilhandel och sa att jag var en streamer, sedan tog de mig på bar gärning
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rättslig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärtmig mycket
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte uppgett mig för att vara någon annnan
Har du lärt dig någonting efter din ban? sanT
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mm