Accepterad GuckiHi | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GuckiHi

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d

Vad är din discord tagg? gucki.

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive bann 340dgr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Wux valde att banna mig för jag var på bilfirman och utgedde mig för att vara någon annan person istället för mitt egna, när jag skule provköra bilar, så de blev bringade dit. Det är anledningen varför jag tror jag blev bannad, det där med doxxing är bara skitsnack och de har inga belägg på det, det skulle jjag aldrig göra och det är något som jag absolut inte står bakom så att bara anklaga mig för det e ganska sjukt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag bringat den här personen ca 5 ggr redan samma kväll, och jjag springer i min ordning in på en bilhandel och frågar personalen om jag får provköra en bil, jag uppger mig då före att vara en annan person och personalen som verkade vara staff tog mig på bar gärning och bannade mig under akten, det hände precis innan jjag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättslig bann till en viss del, men att även hävda att jag skulle ha doxxat någon är helt fel, det stämmer inte alls på några som helst plan. de som säger det får gärna isf ta fram bevis eller liknande för att förstärka det ni säger, för att bara anklaga mig för doxxing utan att jag gjort det gjorde mig lite besviken faktiskt, så lågt bör man inte sjunka och särskilt inte som staff, att falskt anklaga någon för brottsliga saker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns var mycket när jag var tidig spelare under tidiigt 2021, då kunde jag inte grunderna till fivem och åkte på bann rätt ofta då jag trodde det var som gta online med vc, men jag lärde mig ganska snabbt och tog myyycket lärdom av mina banns och försöker alltid att bli en bättre spelare som kan vara ett föredöme för resterande spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sagt mitt riktiga nman in game istället för någon annans, allting började med att jag skulle ta ut och provköra en bil och personalen råkade bringa fel person, den personen blev helt vansinning och jag tyckte det var riktigt roligt, det slog mig en ide att börja säga andra personers namn in game så de blev bringade, och när de blev det så vart de ju arg ochd et var roliga reaktioner tyckte jag, så jag fortsatte. jag borde bara inte ha gjjort det, en simpel grej men som jag tyvärr inte gjjorde, men jag kunde bara sagt mitt namn istället för andra, det skulle jag gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att även fast det kanske inte verkar som det skadar någons gmaeplay jättemycket och så så ska jajg fortfraande inte göra det, det är gan ska omoget och omsakligt så jjag kommer ifortsättning inte göra det och förhålla mig till suntförnuft regeln.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka