Nekad guccitomat | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guccitomat

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Rönnbäck

Vad är ditt discord namn? guccitomat#3437

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag är Victor Eriksson, en 22-årig kille från Göteborg, och mitt hjärta klappar för att köra och ha kontakt med människor. Att bli taxichaufför är något jag brinner för, eftersom det ger mig möjligheten att upptäcka min älskade stad samtidigt som jag hjälper människor att nå sina resmål. Från en tidig ålder har jag alltid varit fascinerad av bilar och motorfordon. Min mamma dog när jag föddes och då har det bara varit jag och min pappa. Min pappa var taxichaufför så det kanske kommer där ifrån. Jag bara älskar känslan av att sätta mig bakom ratten och utforska världen runt omkring mig. Att kunna kombinera mitt intresse för att köra med möjligheten att interagera med människor gör taxibranschen till det perfekta valet för mig. När jag gick ur gymnasiet så försökte jag direkt att söka jobb som taxichaufför men det var helt fult. Jag var väldigt besviken, jag bodde med min pappa i några år men sen så var det nog. Jag bestämde mig för att flytta och söka ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv och trevlig mot folk. Jag har märkt att unives rp är väldigt professionell, jag är ganska bra på rp så det är kul och spela med andra som är bra på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag får vinsten utan andra också får det. Det blir mycket roligare rp om alla får vinsten.

Hur hittade du Unive? Från en kompis

"Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka