Nekad guccitomat | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guccitomat

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Rönnbäck

Vad är ditt discord namn? tomaaten

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008

Berätta om din karaktär. Leif Eriksson, en 22-årig kille från Göteborg, har alltid haft en passion för att köra och för att ha kontakt med människor. Hans dröm att bli taxichaufför har starka rötter i hans uppväxt, med en far som själv var en erfaren taxichaufför. Denna koppling till yrket och kärleken till att köra har präglat Leif sedan barndomen. Efter gymnasiet kände Leif att tiden var mogen att följa i sin pappas fotspår och ansöka om att bli taxichaufför, men det var inte så enkelt som han hade hoppats på i Göteborg. Trots besvikelsen gav han inte upp. Han bestämde sig för att ta mod till sig och utforska nya möjligheter i en annan stad. Ansökningsprocessen för den nya staden var inte helt smärtfri. Leif mötte hinder och utmaningar längs vägen, men hans envishet och beslutsamhet höll honom driven. Han skickade in ansökningar till flera städer och väntade med spänning på svar. Nu, med ansökningar skickade och förhoppningar om framtiden, känner Leif en blandning av nervositet och förväntan inför vad som komma skall. Han vet att resan inte kommer att vara lätt, men hans passion för att köra och hjälpa människor driver honom framåt. För Leif är detta inte bara en ny början utan också en möjlighet att följa sin dröm och göra något meningsfullt med sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv och trevlig mot folk. Jag har märkt att unives rp är väldigt professionell, jag är ganska bra på rp så det är kul och spela med andra som är bra på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag får vinsten utan andra också får det. Det blir mycket roligare rp om alla får vinsten. Man ska inte bara spela om makt utan spela för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja till exempel VDM det är att man inte får använda sin bil som vapen, till exempel att jag kör på någon med mening.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat Unive rp förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka