Dubbelpost Gucci | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gucci

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Användarnamn: Gucci

Hur gammal är du? 14+

Vad heter du? Milton

Vad heter du på discord? Milton#6763

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16 - 22

Tisdag 16 - 22

Onsdag 16 - 22

Torsdag 16 - 23

Fredag 16 - 00

Lördag 13 - 20

Söndag beror på annars 14 - 18

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blev staff / support, hade jag hjälp till med att fixa saker och hjälpa till ingame och community. Jag kommer vara så aktiv som möjligt och kommer försöka ordna event där man kan vinna t.ex ett fordon / en viss summa pengar men bara om alla går med på sånt i teamet. jag skulle försökt mitt bästa med att hjälpa alla som skriver report eller behöver bara allmän hjälp, jag kommer vara aktiv på Forumet, fivem, discord och såklart hjälpa folk med att höja sitt rp sätt / göra rpn så den blir en lite högre nivå. jag kommer alltid sitta i komradio när jag är ingame och kommer ha öppen dm där folk kan skriva ifall dom behöver hjälp med något sen annars kan jag dra in dom i kanalen och snacka där om det. och även hjälpa hålla upp servern eller köpa nya saker till servern / discorden och nu spelar det ingen roll om jag får test mod / mod eller support / admin man kan alltid bygga sig uppåt. sen har det märkts att admins inte kollar reports så ofta iallafall en del.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit både admin och ägare på servrar. Vi har alltid supportat varandra och fixat det flesta i en grupp. Vi snackade alltid och bestämde saker innan så alla gick med på det sen om alla gick med på det så fixade vi det. Event fixade vi så alla hade roligt t.ex vi hade paintball event några gånger där vinnar laget vann en viss summa pengar eller valfri bil / motorcykel.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes Jag har varit staff på 2 servers ena var Swedish knights ( Gamla ) och Swedish Dream sen Har varit ägare på 3 servrar men alla lades ner då det va för över 2-år sen. 2000+ Riktiga rp timmar fast på olika konton

Vad kan du om skripts? Kan inte direkt skripts men man kan alltid försöka sitt bästa annars ska man nog låta dom som kan det göra det. hade 2 kodare / devs som fixade de flesta sakerna. visst man kan väll lära sig men det kan ta en stund men det går ju att lösa då.

Hej, istället för att posta ny ansökan ska du redigera din gamla. Tråd låses och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka