Accepterad gubbs1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.R8

Icke Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379568662

Ditt Hex-ID: steam:11000015498d816

Vad är din discord tagg? svampbob.1 eller foxxy

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-15 222911.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ställer bilen på keep cleer parkering.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ställer bilen på keep cleer parkering när jag inte var det i min skräm jag svär på allt att jag inte ställde den där på min skräm jag svär på allt och till nästa gång så vet jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag visste inte att det var keep cleer parkering men jag stälde bilen på ett annat ställe för mig det svär jag på men till nästa gång så vet jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 12 tidigare bans minns inte alla men en var för powergaming men när jag var afk så förstod staffen och unbannade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte göra det nästa gång men jag lovar jag ställde inte mig där för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka