Accepterad Gubbenrambo | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gubbenrambo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? GubbenRambo

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Min karakär heter Willy Wonka och är 24 år gammal född 1999. Willy Wonka är uppvuxen västerås i en liten rått håla som heter råby. Willy wonka var en väldigt duktig pojke som liten men allt ändrades när han började umgås med fel umgänge. Han hade de dåligt hemma vilket fick han gå fel väg enbart för att kunna försörja sin familj som ung då hans mamma hade det dåligt. Willy Wonka är en väldigt omtänksam kille bryr sig om andra och är snäll men kan också bli väldigt irriterad då han har temprament. Willy wonkas intressen är att ha det kul och älskar att lära känna nya människor han är även väldigt intresserad i djur och bilar. Eftersom Willy Wonka fått mycket problem i staden västerås vill han flytta iväg därifrån och fått höra av bekanta att unive staden är en stad med många invånare och trevliga människor. Han vill flytta ditt för att kunna börja om på nytt samt har han barndoms vänner som bott där. Hans planer är att flytta till sin barndomsvän Shpetim Berisha och shpetims lilla syster Vanessa Berisha. Willy Wonka vill börja jobba som bil mekaniker då han är intresserad av bilar och har gått grund utbildning för bilmekaniker och är otroligt kunnig, redan vid 10 år åldern hjälpte han pappa att byta däck på bilen sen dess har det varit hans livs intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra till en bra och rolig social rp för andra samt mig själv. Jag är vädligt kreativ vilket gör att jag kan skapa unika och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenari innebär att båda parterna ska få ett roligt scenario inte endast att man ska vinna själv. Att man inte alltid behöver vinna att man kan låta den andra parten få ha ett roligt scenario också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, ett exempel på regler är rdm det innebär att man döda någon utan ett giltigt scenario (ex att jag går och slår nån tills döts utan anledning) sunt förnuft innebär att du ska ha ett logiskt tänkande alltså inte göra saker du inte hade gjort i det verkliga livet. (tex inte gå med en rånar mask i en butik) Meta gaming innebär att man tar saker utanför spelet in i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väligt mogen då jag är lite äldre och som jag tidigare skrivit är jag kreativ och kan skapa unika scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka