Accepterad Gubben420 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

125982139085710+9375+

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245307831/

Ditt Hex-ID: 76561199245307831

Vad är din discord tagg? gubbengillardjungelvral

Vem var det som bannade dig? Momo och Toris

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför jag blev bannad efter den bilden jag la upp med ett synligt crosshair. Jag kände inte till att crosshair var förbjudet på Unive när jag la upp den. Jag hade aldrig avsikt att få en fördel eller att bryta mot reglerna. Jag tar fullt ansvar. Det är mitt eget ansvar att ha koll på reglerna, och jag inser nu att jag borde ha varit mer noggrann. Jag har tagit bort Crosshairen helt och jag kommer inte att använda Crosshairen igen. Jag har lärt mig av misstaget.Jag är en spelare som har spelat mycket på servern senaste tiden. Jag gjorde ett ärligt misstag i den här situationen. Jag vill att servern ger mig en ny chans. Finns det någon möjlighet till en unban? Finns det någon möjlighet till en andra chans? Oavsett beslut tackar jag för er tid och för det jobb ni gör för att hålla servern rättvis.s det någon möjlighet till en andra chans? Oavsett beslut tackar jag för er tid och för det jobb ni gör för att hålla servern rättvis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Den bannen kom utan någon varning och jag hade precis lagt upp en bild där crosshair syntes. Kort därefter blev jag bannad. Det fanns alltså inget pågående scenario, utan bannen skedde i samband med att bilden las ut i blocket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen fel ban. Jag använde ett crosshair som är förbjudet här. I reglerna står det att ni förbjuder crosshair som jag i tillfället inte kände till. Jag vet att ansvaret att ha koll på alla regler ligger på mig. Jag vill dock tilläga att det inte var med avsiktligt, och att jag inte försökte få någon orättvis fördel. Det var ett misstag som jag tar ansvar för. Jag har även tagit bort appen nu i efterhand

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här innan men det var länge sen. Har som sagt 1 bann senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunde ha gjort annorlunda. Jag kunde ha läst reglerna noggrant innan jag spelade. Framöver kommer jag alltid att dubbelkolla reglerna. Framöver kommer jag aldrig spela med custom crosshair igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är mitt eget ansvar att ha full koll på alla regler. Efter bannen har jag blivit mer noggrann och kommer inte köra med något som inte är tillåtet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka