Nekad Gubben420 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

125982139085710+9375+

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245307831/

Ditt Hex-ID: 76561199245307831

Vad är din discord tagg? gubbengillardjungelvral

Vem var det som bannade dig? Berra och saab

Bild på banmeddelande: ber.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag pratade i radio och sköt emot en helikopter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min vän var på oilrig och hade skjutit ner 8 personer eftersom dom inte vänade för sina liv o drog upp vapen och började avfyra skott emot oss. Sedan kommer 2 helikoptrar ifrån samma gäng som jag inte vet hur dom visste att vi var där. Antingen var det otur eller var det meta men iaf så gick dom ner för landning. Riktade vapen emot dom i säkert 10-15 sekunder men dom fortsatt åka ner o lite innan dom skulle landa sköt jag ngra skott emot helikoptern så dom skulle sticka. Jag o min vän hade innan detta scenariot gjort ett juvel rån där vi använda radios. Efter rånet slägnde vi radiosen men på något sätt lämnade man inte kanalen som är en bugg för alla spelare här. Så när jag ser att en av dom vi sköt buggar min vän igenom oilrig frågar jag han snabbt om han lever. Men vill notera att radion användes efter alla var nere så var direkt ingen fördel för oss eller som gör scenariot tråkigt för andra sidan. Pratade endast i radion för att se om han lever eftersom han blev buggad igenom marken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Radio har jag berättat om att det inte användes för att ge oss en fördel eller något sånt.
Att skjuta mot en helikopter tycker jag var i sista utväg för annars hade 8 pers landad och dödat oss. Tänkte mer att antingen skjuter jag emot dom så dom drar och kommer tbx senare för att hämta sina vänner eller så dör jag o min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här tidigare, tex för att kört offroad med bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat vänta med att fråga om min vän var död eller va som hände. Och hade kunnat låta dom landa och döda oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Att absolut inte skjuta emot en helikopter och lämna spelet efter jag kastat en radio.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka