125982139085710+9375+
Icke Medlem
- Meddelanden
- 101
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-däcket-ebkv — FiveM, Utgår 2026-04-02
Anledning: brist på soical rp
Bannad av: Slem
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att vi hade en planerad kidnappning vid gamla skroten. Direkt när tjejen som vi ska kidnappa kommer, kommer även 2 dmg bilar. Dom checkade hela stället men hittade aldrig mig det börjas skjuta skott hej villt. Går bakom dmg och do skjuter emot mina vänner så jag skjuter dom 3 personerna som skottar emot mina vänner. Det jag istället borde ha gjort är att pratat med mina vänner varför det skjuts osv och sedan där efter gjort ett rätt beslut.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar över det jag blev bannad för. ¨brist på social rp¨.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att granska skottlossningen mer noga innan jag väljer mig för att hoppa in och börja skjuta. Skulle ha snackat med mina vänner först och se vad som händer men situation var så stressig.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag lär mig av mina misstag och gör inte samma fel om igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja