Nekad gubben28 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gubben28

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? Gubben

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Karlsson han är 22 år gammal alltså född år 2002. Han växte upp med sin familj i en lägenhet i stan där han har tillbringat mestadels av sitt liv med sin bror, mamma och pappa han har även tillbringat mycket av sin tid hos hans farmor och farfar som bor lite längre upp i staden i bergen. Han har haft en bra skoltid där han fick höga merit poäng. Han har ett väldigt stort intresse för bilar då han ofta meckar med dem hos hans farmor och farfar. Björn har haft en bra uppväxt med mycket kompisar då han oftast är positiv och försöker sitt bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat RP ett tag men är lite nyare på just Unive då de är en lite mer seriösare RP och jag vill gärna ha den bästa upplevelsen på RP så då gäller det att jag är med och bidrar till de

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra än jag kan vinna inom ett scenario så att inte jag vinner i ett scenario varenda gång utan en annan också kan vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag som till exempel Fear RP och de menas att om någon exempelvis rånar dig så måste man vara lite rädd och inte bara ge rånaren dina grejer sedan gå därifrån. En annan regel är metagaming och det är typ om polisen tar dig och du säger de till din vän genom exempelvis discord eller om du blir kidnappad så säger du de till din vän genom discord så kan hen kontakta polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra servrar som inte varit så seriösa men nu vill jag gärna testa en lite mer seriös server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär" , "Vad kan du bidra med till serverns RP?" , "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" & "Har du någon erfarenhet inom rollspel?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka