Nekad Gubben1337 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gubben1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? gubben13373

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Lundquist och är 19 år han har precis tagit sitt körkort. Han jobbar just nu för foodora hans dröm är att en dag kunna skaffa en egenbil som han kan göra om.. Hans drömbil är en Ford Mustang. Han kämpar varje dag på foodora för att kunna nå sin dröm. Oskar växte upp i uppsala med sin morsa och farsa han är ensam barn. Dom bodde i en fin villa tillsammans och det var aldrig några problem när han var liten. Han hade dock lite svårt med att läsa som liten. Hans föräldrar tror han har dyslexi men dom har aldrig gjort någon utredning. Men hans barndom har varit väldigt bra. Han är 19 år och bor fortfarande kvar hos sina föräldrar. Han spenderar lite av sin lönn på crypto då hans farsa lärt han. Sammanfattning av Oskar han är en lugn grabb som aldrig hamnar i trubbel. Han har aldrig haft några problem med polisen. Han håller sig till varje regel när de gäller trafik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med seriös rp. Jag spelar fivem för det är roligt inte för att ha feta bilar skjuta varandra osv. När man spelar endast efter pengar kommer spelet bli helt tråkigt. Pengar i fivem spelar ingen roll för mig. Det som spelar roll för mig är att ha så roligt som möjligt och skapa unika senarion och försöka få servern att bli bättre en va den redan är om de ens går <3

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt. Inte bara en. Det ska va roligt för alla att spela rollspel inte bara för få personer!. Fivem och rollspel är för att ha roligt inte för att va störst och bäst på en server.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har spelat fivem sedan 2020. Lite mer en 4 år så har lärt mig väldigt mycket och har haft väldigt roligt under denna tiden!.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte, vill bara säga tack för du tog din tid och läste igenom denna och om jag blir godkännd hoppas jag på att vi möts inne i staden. :)

Nekad, vänta 1 vecka efter godkänd pban överklagan. Du får söka igen 7de Februari

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka