Accepterad Gubben | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gubben

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? gubben13373

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Erik Andersson 32 år är en skicklig mekaniker med en passion för att lösa tekniska problem och få maskiner att fungera som en välsmord maskin. Han är en man av få ord men när det kommer till mekanik talar hans kunskap för sig själv. Med sitt slitstarka arbetskläder och oljiga händer är han alltid redo att ta sig an nästa utmaning i verkstaden.
Erik växte upp i en liten by där han tillbringade större delen av sin tid i sin fars garage, där han lärde sig grunderna i mekanik från en ung ålder. Han fortsatte att fördjupa sig i ämnet genom att studera på tekniska skolor och genom praktisk erfarenhet från olika verkstäder.
Erik är en lugn och metodisk person som föredrar att arbeta ensam eller i små grupper där han kan fokusera på att lösa problem utan distraktioner. Han är mycket noggrann och har öga för detaljer, vilket gör honom till en utmärkt mekaniker som kan identifiera och åtgärda även de minsta fel på maskiner.
Erik har gedigen kunskap inom mekanik och har erfarenhet av att arbeta med en rad olika fordon och maskiner, från bilar och lastbilar till jordbruksutrustning och industrianläggningar. Han är också kunnig i att använda olika verktyg och maskiner för att utföra reparationer och underhållsarbete på ett effektivt sätt.
Utöver sitt arbete som mekaniker är Erik också en entusiastisk motorcyklist och älskar att tillbringa sin fritid med att meka med och köra motorcyklar. Han är också intresserad av att lära sig om den senaste tekniken inom fordonsindustrin och håller sig ständigt uppdaterad om nya innovationer och trender inom området.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär är en skicklig mekaniker kan du erbjuda dina tjänster för att reparera och modifiera andras fordon inom rollspelssammanhanget. Det kan vara allt från att fixa trasiga bilar till att uppgradera fordon med nya teknologiska funktioner. Kommer även vara här för att hjälpa nya folk komma in till rollspelet och skapa unika häftiga senarion som kräver tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, som spelare eller deltagare i ett rollspel eller en situation, aktivt agerar för att främja eller gynna den andra sidan av konflikten, istället för att försöka vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har spelat fivem sedan 2020. Lite mer en 4 år så har lärt mig väldigt mycket och har haft väldigt roligt under denna tiden!.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte, vill bara säga tack för du tog din tid och läste igenom denna och om jag blir godkännd hoppas jag på att vi möts inne i staden. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka