Accepterad Gubben | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Oscarr#6172

Hur gammal är du? 14 år fyller 15 snart ( Född 2006 )

Hur många timmar har du på Fivem? Mer än 2000+ timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför jag vill bli just chef på Brittas är väldigt många anledningar bland annat att jag älskar att hålla på med bilar och tycker det är riktigt roligt med det. Jag vill även bli chef då jag har sett att många klagat på brittas att ingen är i tjänst och vill styra upp det till rätta och göra ett så bra bilcenter som möjligt där det alltid ska finnas en i tjänst. Jag tycker att jag passar direkt in till chefs rollen och vet hur man både tar hand om anställda men även att få Brittas på bästa form. Det vill säga att visa vilka som är Brittas och att alla är välkomna. Kommer ha höga men rimliga krav och vill att man arbetar och inte bara jobba när man känner för det. När du jobbar där ska du tycka att det är roligt och att det är något du brinner för och det är det jag kommer försöka få in i anställdas hjärnor. Jag kommer se till att det blir en förändring och passar in direkt för detta jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, Jag har både erfarenheter inom Brittas då jag vart anställd sedan tidigare men inte bara det utan har haft mycket erfarenheter om att bara sälja och jobba i kassan men även erfarenhet inom chef och tyckte det var väldigt roligt. Kna väldigt mycket om att hur man ska sälja till sina kunder men viktigast. Visa respekt till alla kunder som kommer in och vill kolla på bilar. Jag har även väldigt mycket ider som t.ex. Att du måste rpa /me tar handsprit innan du kommer in och mycket mer för att höja rp nivån.

Berskiv din karaktär? Jag heter Ozzy Mikalikov och är 27 år gammal. Sedan liten har han alltid lekt med bilar och farsan har alltid vart med. Ozzy älskar bilar så mycket att han kunde sitta och kolla varje fredag på samma Bilar film hela dagen om. Han älskade själva känslan att både få leka men också se andra köra och meka med bilar. En dag när han blev 11 började livet sakta men säkert gå dåligt. Pappan dog tyvärr av cancer och Ozzy hade det väldigt tufft då hans pappa betydde allt för han. En grej som han alltid kom ihåg av sin pappa var. Följ dina drömmar och sluta aldrig med det du älskar. Då hade Ozzy redan tänkt klart han ska visa för pappa i himlen om vem av dom som kan mest om bilar för skojs skull. Ibland när han skulle sova prata han med en leksaksbil som att det var hans pappa han prata med. Sedan dess har han testat många jobb och när det stog i univebladet att staden sökte Chef till brittas blev han överlycklig och sitter här nu. Fortsätting följer....

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara väldigt aktiv. Det vill säga minst 5-6 timmar per dag och till och med mer. Jag hoppas att jag får denna chans och kommer visa att det inte finns en bättre än mig!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ABSOLUT, Jag kommer inte sluta spela p.g.a. det då får jag bara skriva en bättre eller bli anställd!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Unive is real, Ingen 2face lmao

Har du läst våra Regler? Yes, Kan både rp reglerna och era regler till punkt och prickar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka